flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Срібнянський районний суд прийняв участь у конкурсі Кращий суд

24 листопада 2017, 15:40

Додаток № 1

до Положення

 

 

АПЛІКАЦІЙНА ФОРМА

для участі у конкурсі на отримання звання «Кращий місцевий суд Чернігівської області» у 2017 році».

 

1.

Про суд:

 

 

1.1.

Назва місцевого суду з зазначенням адреси, контактного телефону, електронної адреси

Срібнянський районний суд Чернігівської області

смт. Срібне Чернігівської області

вул. Миру (Леніна), 41-а

(04639) 2-15-98, факс (04639) 2-18-57

inbox@sr.cn.court.gov.ua

 

1.2.

Коротка історія суду, від створення до сьогодення

 

Срібнянський район, як адміністративно-територіальна одиниця, був створений у 1923 році і входив до Прилуцького округу. В червні 1930 року територія району тимчасово відійшла до Лубенського округу. Срібнянський район відновлено  було 17 лютого 1935 року, а  ліквідовано 10 березня 1959 року і його територія перебувала у складі Прилуцького району Чернігівської області. З 4 січня 1965 року Срібнянський район було знову відновлено.  До зазначеної дати відомості про судову владу в районі  відсутні.

Відповідно до Постанови Президії Верховної Ради УРСР від 21 січня 1965 року, наказу Верховного суду УРСР № 18 від 21 січня 1965 року , наказу Чернігівського обласного суду № 18 від 26 січня 1965 року свою роботу Срібнянський  районний народний суд розпочав з   1 лютого 1965 року.

З  1965 року по 1967 рік головою Срібнянського районного народного суду працював Коваленко Михайло Якович. Нині покійний.

З   1967 року  по  1982  року головою  суду  працював Волков Яків Романович. З  грудня 1984  року по 1985 рік Волков Яків Романович виконував обов»язки народного засідателя і виконував обов»язки народного судді. Нині покійний.

З   1982 року по  1984 рік працювала народним суддею Ломако Світлана Петрівна, яка  в даний час у відставці.

З 1985 року по 1986 рік працював народним суддею Геращенко Микола Петрович.

З   1986 року по  2000  рік призначена народною суддею Чугуєвська  Тетяна  Павлівна, з 2000 року по 2007 рік  працювала суддею  Ічнянського районного  суду  Чернігівської області, в даний час перебуває у відставці.

З січня  1993 року  призначено  народним  суддею Мірошниченка Євгена Васильовича  рішенням  Чернігівської обласної ради народних депутатів від 12 січня 1993 року «Про обрання народних суддів міських та районних судів». З 22 серпня  2000 року  Мірошниченко  Євген  Васильович призначений головою Срібнянського   районного суду  згідно   Указу Президента України від 14 серпня 2000 року № 974/2000 «Про призначення голів, заступників голів районних ( міських) судів та переведення суддів»   працював до червня 2009 року, з червня 2009 року по грудень 2010 року працював суддею .

У  грудні 2010 року  Мірошниченко Євген Васильович  звільнений з посади судді  в зв»язку з поданням  заяви про відставку відповідно до  Постанови Верховної Ради України «Про звільнення суддів» від 2 грудня 2010 року № 2762-IV.

В даний час в Срібнянському районному суді працює два  судді –Цигура Ніна Андріївна та Ходіч Валентина Михайлівна .

Цигура Ніна Андріївна  з 18.01.2008 року по 21.10 2013 року працювала на адміністративній посаді заступника голови Срібнянського районного суду .

Відповідно  до  рішення Вищої ради юстиції від 22 жовтня  2013 року № 1091/0/15-13  призначена на посаду голови Срібнянського районного суду Цигура Ніна Андріївна.

Протоколом зборів суддів № 22 від 04 грудня 2015 року обрано головою Срібнянського районного суду Чернігівської області Цигуру Ніну Андріївну.

        

 

 

 

 

2.

Колектив суду:

 

 

 

2.1.

Фактична та штатна чисельність:

-          суддів;

-          працівників апарату суду;

Фактична чисельність суддів- 2, штатна-3 ;

Фактична і штатна чисельність працівників апарату  суду -13

 

2.2.

Голова суду:

 ПІБ; рік народження; стаж роботи на посаді судді; наявність заохочень у 2017 році; наявність наукового ступеня.

Цигура Ніна Андріївна

1973 року народження,

стаж роботи на посаді судді 16 років 7 місяців

стаж роботи на посаді голови суду – 7 років 11  місяців

Заохочень протягом 2016- 2017 років не має.

Наукового ступеня не має.

 

2.3.

Керівник апарату суду

ПІБ, рік народження, рівень освіти, стаж роботи в органах судової влади, стаж роботи на посаді керівника апарату (роки, місяці); наявність заохочень у 2017 році; наявність наукового ступеня.

Яцун Валентина Миколаївна

31 липня 1971 року народження,

освіта вища, стаж роботи в органах судової влади –

13 років 2 місяці

стаж роботи на посаді керівника апарату – 11 років 5 місяців.

Заохочень протягом 2016-2017 року не має.

Наукового ступеня не має.

 

 

2.4.

Структурний аналіз у % кадрів місцевого суду:

-          судді;

-          працівники апарату суду;

(стаж роботи - 3,5,10 і більше років; рівень освіти;  за статтю; плинність кадрів)

 

 

стаж роботи

 

рівень освіти

за статтю

плинність кадрів

 

3

р.

і

бі

ль-

ше

 

 

5

р.

і

бі

ль-

ше

 

 

10

р.

і

бі

ль-

ш

 

не

по

вна, базо-

ва ви-

ща

в

и

щ

а

чо

ло

ві

ки

 

 

жін-

ки

 

судді

0

0

100%

0

100%

 0

100%

          0

працівники апарату

0

%

23,07%

76,92%

3,07%

69,20

%

15,38%

84,62%

          7,7%

 

3.

Показники роботи суду при здійсненні правосуддя

 

Станом на   1 листопада   2017 року  в провадженні суду  перебувало:

                           Кримінальні провадження:

70 кримінальних проваджень  відносно  70 осіб.

З них :

розглянуто -  64; відносно 64 осіб;

перебуває на розгляді  – 13 відносно 13 осіб;

 

За результатами розгляду  :

засуджено з  постановленням  вироку  відносно  10 осіб;

закрито провадження  в зв»язку з відмовою потерпілих від обвинувачення відносно  27 осіб;

застосовано заходи медичного характеру  відносно  1 особи.

 

Під головуванням судді Цигури Н.А. розглянуто - 20  справ

Під головуванням судді  Ходіч В.М.  розглянуто – 18 справ.

 

В апеляційній інстанції було оскаржено 5 вироків по кримінальних провадження:

3 – залишені без змін; 1- повернуто 1- скасовано.

 

Клопотання слідчого чи прокурора; скарги на дії;рішення чи бездіяльність слідчого, прокурора під час досудового розслідування; заяви про відвід :

Перебувало в провадженні  - 47 справ.

Повернуто -2 скарги

Розглянуто:  45 справ з них:

суддею Ходіч В.М. -42 справи.

суддею Цигура Н.А.. – 3 справи.

 

Клопотання (подання), пов»язані  з виконанням судових рішеньу кримінальному провадженні :

 

Перебувало в провадженні  - 47 справ.

Залишок – 1 справа

Розглянуто – 46 справ з них:

суддею Цигурою Н.А.- 27 справ;

суддею Ходіч В.М.- 19 справ.

 

                            Цивільні справи:

 

надійшло 156 справ позовного провадження. Розглянуто 121 справа, перебуває на розгляді 22 справи:

у провадженні судді Цигури Н.А.- 11 справ;

у провадженні Ходіч В.М. – 12 справ.

Повернуто  заяв – 12

Відмовлено у відкритті провадженні – 1 справа

З них розглянуто:

суддею  Цигурою  Н.А. 65 справ;

суддею Ходіч В.М. – 56 справ.

 

За результатами розгляду справ:

Задоволено – 102 справи;

Із залишенням заяви без розгляду – 13 справ;

До апеляційної інстанції направлено 3 справи- 1 справа перебуває  на розгляді , по 2 справах винесені рішення : 1 рішення ( суддя Цигура Н.А.) –на новий розгляд , 1 рішення ( суддя Ходіч В.М.) - змінено.

 

Надійшло 15 заяв окремого провадження.

Перебуває на розгляді 1 справа.

Розглянуто 14 справ:

суддею Цигурою Н.А. – 9 справ;

суддею Ходіч В.М. – 5 справ.

Розглянуто справ із задоволенням позову -  12.

 

Надійшло 12 заяв про видачу судового наказу.

Розглянуто 12 справ:

Повернуто : 3 заяви

Відмовлено в прийнятті – 1 заява

Суддею Цигурою Н.А. – 4 справ;

Суддею Ходіч В.М.- 4 справи.

Заява про скасування судового наказу- 1

 

Справи щодо розгляду питань у порядку виконання судових рішень у цивільних справах ( скасування рішень третейського суду чи міжнародного комерційного арбітражу, клопотання про видачу виконавчих листів за рішенням третейського суду , заяви про видачу дублікатів виконавчих листів чи судових наказів:

Надійшло – 11 заяв

Розглянуто – 11 заяв  з них:

суддею Цигурою Н.А. – 4;

суддею Ходіч В.М. – 7 .

За результатами розгляду :

Залишено без розгляду -1;

Задоволено- 9;

У задоволенні позову відмовлено – 1.

 

Адміністративні справи:

Надійшло  адміністративних справ - 16

Перебуває на розгляді – 2 справи: 

судді Ходіч В.М.

Розглянуто 14 справ з них

суддею Цигурою Н.А. – 6

суддею Ходіч В.М.  – 8

За результатами розгляду :

Задоволено - 5 справ;

У задоволені позову відмовлено - 7 справ;

Залишені без розгляду – 2 справи.

До апеляційної інстанції направлено  5 справ, по  яких постанови  залишені без змін ( 2 суддя Ходіч В.М; 3 суддя Цигура Н.А. )

 

Справи щодо розгляду питань у порядку виконання судових рішень у адміністративних справах до суду не надходили.

 

Адміністративні правопорушення :

Надійшло до суду -  154 справ.

розглянуто – 122 справ,

перебуває на розгляді - 16 справ:

- 6 справ суддя Цигура  Н.А.;

- 10 справ суддя Ходіч В.М.

З них  розглянуто по суддях :

суддею Цигурою Н.А. - 60 справ;

суддею Ходіч В.М.– 62 справи.

 

За результатами розгляду справ:

повернуто для  дооформлення -16;

накладено адміністративних  стягнень – 86, з них :

попередження – 4;

штраф - 62;

громадські роботи – 20;

 

застосовано заходів, передбачених ст.24-1КУпАП -10;

закрито – 26 , з них:

згідно ст. 38 КУпАП-  13;

відсутністю події і складу правопорушення -4 ;

малозначності правопорушення – 5;

До апеляційної  інстанції  направлено 2 справи, по яких постанови:  1суддя Ходіч В.М – змінено; 1 суддя Цигура Н.А. – залишено без змін.

 

4.

Організаційне забезпечення роботи суду

 

 

4.1.

Планування роботи суду та апарату суду, контроль за виконанням

Відповідальність за стан та організаційне забезпечення діловодства в суді відповідно до Інструкції з діловодства у  місцевих  загальних судах, Апеляційних судах областей, Апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ покладається на  керівника  апарату Яцун В.М., а в разі його відсутності – на заступника керівника апарату Онищенко Л.В.

Робота суду регламентується відповідно до планів роботи суду за І півріччя 2017 року та ІІ півріччя 2017 року. Згідно з планами роботи суду:

 - організаційна робота суду включає  такі заходи ( оперативні наради по підведенню підсумків роботи суду за півріччя та рік ; підготовка та подача статистичних звітів за вказані періоди; контроль за організацією доступу до публічної інформації , що знаходиться у віданні суду; контроль за розглядом звернень фізичних і юридичних осіб; оперативні наради по дотриманню техніки безпеки та охорони праці при роботі з комп»ютеною  технікою, протипожежної безпеки,оперативні наради щодо підписання електронних документів за допомогою ЕЦП; проведення оновлення інформації на власному веб- сайті суду; котроль за сплатою судового збору; перевірка здачі справ до канцелярії суду секретарями судових засідань, оцінка і аналіз ефективності діяльності суду; проведення  інвентаризації основних засобів та інших необоротних матеріальних активів та записів;проводити впорядкування архіву, знищення нарядів та матеріалів, термін зберігання яких сплинув; підготовка та оформлення судових справ та документів для здачі до архіву; проведення списання товарно-матеріальних цінностей;  своєчасно готувати прес-релізи та інші інформаційні матеріали про події та заходи, що стосуються сфери діяльності суду на власному веб-сайті  та   забезпечувати розвиток інформаційних зв»язків між судом та відвідувачами суду, органами державної влади, підприємствами, установами та організаціями, засобами масової інформації)

- робота з кадрами включає  такі заходи (згідно плану навчання працівників апарату провести заходи по підвищенню їх кваліфікації; оперативні наради з працівниками суду щодо кадрової роботи, щодо електронного декларування доходів суддів та працівників апарату суду, щодо отримання повідомлень електронної пошти у файлах формату PDF,DOK,DOCK; щодо заходів , спрямованих на упередження наслідків кіберзагроз; забезпечення виконання заходів щодо запобігання та протидії корупції; проведення засідань комісії із соціального страхування; проведення оперативних нарад з працівниками суду щодо взаємодії суду із громадськістю і ЗМІ, «Незалежні суди та вільні ЗМІ: синергія заради майбутнього», щодо етичних проблем взаємодії судової влади та засобів масової інформації; наради з працівниками суду щодо надсилання та отримання документів електронною поштою; наради з працівниками суду щодо етики поведінки державного службовця, щодо запобігання конфлікту інтересів; складання графіку відпусток; складання кадрової звітності за півріччя та рік;)

- правоосвітня та профілактична робота включає  такі заходи

(проведення роботи з обліку законодавчих та інших нормативно- правових актів і внесенню змін до них, опублікованих і офіційних виданнях України; проведення оперативних нарад з працівниками суду щодо дотримання протипожежної безпеки; організація забезпечення налаштування та підтримка антивірусного захисту інформаційної інфраструктури суду; проведення засідань  експертної комісії; проводити впорядкування архіву, знищення нарядів та матеріалів, термін зберігання яких сплинув; налагодження та підтримання відносин з мас-медіа, проведення дослідження та оцінювання ставлення громадськостідо діяльності суду; оперативні наради з працівниками суду щодо культури спілкування з громадянами, учасниками судового процесу, суддями та своїми колегами; складання, погодження та затвердження  номенклатури суду; організація забезпечення налаштування та підтримка антивірусного захисту інформаційної структури суду; проведення оновленя веб-сторінки на власному «Веб-сайті» суду; у районній газеті були опубліковані статті на правові тематики)

 - матеріально- технічне забезпечення включає  такі заходи

 (забезпечення суду необхідними бланками та журналами,  канцелярськими приладями; організація благоустрою навколишньої території суду; підготовка приміщення суду до осінньо- зимового періоду; поточне обслуговування, ремонт комп»ютерної техніки, заправка катріджів, поточне обслуговування автоматизованої системи документообігу суду)

 - узагальнення судової практики включає такі заходи (проведення аналізу даних судової статистики роботи суду за рік та півріччя з метою визначення стану здійснення правосуддя в кримінальних , цивільних, адміністративних справах та справах про адміністративні правопорушення; проведення узагальнення судової практики у кримінальних справах , цивільних справах, адміністраивних спраавх та справах про адміністративні правопорушення, аналіз причин скасування і зміни судових рішень апеляційними інстанціями)

 

4.2.

Звернення громадян (скарги на дії суддів та працівників апарату суду)

Скарг на дії суддів та працівників апарату Срібнянського районного суду протягом 2016-2017 років не було.

 

4.3.

Робота з наповнення веб-сайту суду

Постійно проводиться оновлення веб-сторінки на власному веб-сайті суду. За ІІІ квартали 2017 року було проведено 109 оновлень в розділах «Інформація для громадян», «Прес- служба суду», «Новини»,«Справи призначені до розгляду», «Звітність про стан здійснення правосуддя», «Реквізити для оплати судового збору», «Справи, призначені до розгляду», «Дошка оголошень надходження апеляцій», Базові показники діяльності суду», «Засади використання автоматизованої  системи документообігу».

На власному веб- сайті суду функціонує розділ «Список справ призначених до розгляду» в автоматичному режимі,  який дозволяє будь-якому відвідувачу сайту переглянути інформацію, що відображається на сторінці цього розділу, про списки справ , які призначені до розгляду на день перегляду та на будь-який наступний день, (за попередній період не відображається інформація),  а також дає можливість прямо з сайту відправити опубліковану інформацію на іншу електронну адресу.

Функціональна можливість «Список справ, призначених до розгляду» розроблена для перегляду інформації про судові засідання (а саме: дата та час, коли повинно проходити засідання, суддя, № справи, сторони по справі, суть позову, адреса та форма судочинства). Використовуючи відповідні інструменти (обравши необхідну дату в календарі, суддю чи форму судочинства, використовуючи пошук) користувач з легкістю зможе знайти справу, яка його цікавить.

Опис:

Даний механізм відображення списку призначених справ для обраного суду дозволяє:

Обирати дату судового засідання. Користувач, зайшовши на сайт в розділ «Список справ, призначених до розгляду», може обирати дату судового засідання і внизу одразу він побачить список судових засідань на обраний день. При натисканні на кнопку календаря користувач може змінити дату, після чого інформація автоматично зміниться. Також при натисканні на кнопку «Очистити дату» користувач побачить список усіх призначених справ, які є в обраному суді.

  1. Обирати суддю. У випадаючому списку з назвою «Судді» користувач може обирати прізвище судді зі списку суддів, які відносяться до даного суду. Після чого він побачить список його справ. Також користувач може додати ще суддю, обравши його у випадаючому списку. При необхідності видалити з вибірки суддю користувач повинен натиснути на прізвище обраного судді. Примітка: також вище користувач спочатку може обрати дату судового засідання, і тоді у списку суддів він побачить тільки тих, у кого призначені справи на цей день.
  2. Обирати форму судочинства. У випадаючому списку з назвою «Форма судочинства» користувач може сортувати справи (адміністративні, кримінальні, цивільні або справи про адміністративні правопорушення). Відповідно обравши одну з форм, користувач буде бачити інформацію по справам. Також паралельно можна обирати суддю та дату судового засідання. При необхідності видалити вибірку по формі судочинства користувач повинен натиснути на обрану форму судочинства.
  3. Здійснювати пошук. Користувач може здійснювати пошук, вказавши будь-яку інформацію по справі у текстовому полі. Якщо інформація достовірна, то користувач одразу побачить список справ, де вона зустрічається. Крім цього, користувач може паралельно обирати дату судового засідання, суддю та форму судочинства, таким чином звужуючи пошук.
  4. Роздрукувати та відіслати на поштову скриньку інформацію про засідання. 

Повний список справ по даному суду користувач може побачити, натиснувши кнопку «Очистити дату». Тоді автоматично усі справи будуть розташовані у порядку зростання по «Дата/Час», починаючи зі справи, призначеної на сьогодні. Також користувач побачить інформацію про те, скільки всього є засідань, та натискаючи кнопку «вперед/назад» користувач зможе гортати список справ. Аналогічно це можливо при виборі дати, судді та форми судочинства.

 

4.4.

Співпраця зі ЗМІ

В районній газеті опубліковуються статті на правову тематику: «Виклик до суду через смс- повідомлення», «Аліменти по новому», «До Єдиного реєстру судових рішень можна увійти за допомогою мобільного додатку», «Переваги відеоконференцзв»язку»,

«Мінімальна сума крадіжка, за яку настає кримінальна відповідальність».

Виклик до суду.

Згідно вимог ЦПК України в газеті «Деснянська правда», «Урядовий кур»єр» опубліковуються оголошення про виклик до суду відповідачів  по справах у  разі їх неявки в судове засідання без поважних причин. За даний період такі оголошення публікувалися позивачами по справах.

 

4.5.

Участь суддів та працівників апарату суду у заходах з підвищення кваліфікації; участь у науково-дослідницькій (викладацькій) діяльності

В 2016 році проходили навчання в Національній школі суддів України

- Суддя Ходіч В.М. ( «Зв»язки з громадськістю в судах»)

- Керівник апарату Яцун В.М. (підготовка керівників апарату місцевих та апеляційних судів загальної юрисдикції)

- Судовий розпорядник Кузьменко А.О. ( «Державна політика у сфері боротьби з корупцією. Антикорупційне законодавство. Судова практика застосування законодавства про відповідальність за корупційне порушення. Співвідношення та відмежування кримінального проступку, злочину та адміністративного правопорушення в корупційних діяннях»).

- Головний спеціаліст Биковець О.І. ( «Державна політика у сфері боротьби з корупцією. Антикорупційне законодавство. Судова практика застосування законодавства про відповідальність за корупційне порушення. Співвідношення та відмежування кримінального проступку, злочину та адміністративного правопорушення в корупційних діяннях»).

- старший секретар Желіба Л.О. ( «Державна політика у сфері боротьби з корупцією. Антикорупційне законодавство. Судова практика застосування законодавства про відповідальність за корупційне порушення. Співвідношення та відмежування кримінального проступку, злочину та адміністративного правопорушення в корупційних діяннях»).

-Керівник апарату  Яцун В.М. ( «Державна політика у сфері боротьби з корупцією. Антикорупційне законодавство. Судова практика застосування законодавства про відповідальність за корупційне порушення. Співвідношення та відмежування кримінального проступку, злочину та адміністративного правопорушення в корупційних діяннях»

- Заступник керівника апарату Онищенко Л.В. ( «Державна політика у сфері боротьби з корупцією. Антикорупційне законодавство. Судова практика застосування законодавства про відповідальність за корупційне порушення. Співвідношення та відмежування кримінального проступку, злочину та адміністративного правопорушення в корупційних діяннях»).

- Керівник апарату Яцун В.М. ( «Покращення рівня навиків суду із людьми з інвалідністю»)

- Суддя Цигура Н.А. ( підготовка суддів місцевих загальних судів, обраних на посаду судді безстроково).

- Суддя Цигура Н.А. ( « Зміцнення зусиль України щодо протидії торгівлі людьми»)

- Керівник апарату Яцун В.М.( «Українське ділове мовлення. Мистецтво правового письма та процесуального документування»)

- суддя Цигура Н.А.( підготовка голів та заступників голів місцевих загальних судів)

 

В 2016 році приймала участь суддя Ходіч В.М. у презентації результатів «Моніторингу реалізації Кримінального процесуального кодексу України»

 

В 2016 році приймала участь керівник апарату Яцун В.М. у навчальному семінарі «Застосування системи оцінювання роботи суду  (СОРС)»

В 2017 році проходили навчання в Національній школі суддів України

Керівник апарату Яцун В.М. ( «Запобігання та протидія корупції»)

В 2017 році приймала участь у навчанні голова суду Цигура Н.А. з питань , які пов»язані з дотриманням вимог законодавства щодо недопущення та врегулювання конфлікту інтересів у своїй діяльності

В 2017 році приймали участь суддя Ходіч В.М. та заступник керівника апарату Онищенко Л.В. в першому загальнонаціональному форумі «Незалежні суди та вільні ЗМІ: синергія заради майбутнього».

 

 

4.6.

Заходи щодо ознайомлення громадськості з роботою суду

На інформаційних  стендах суду розміщена вся необхідна інформація щодо ознайомлення громадськості з роботою суду: графік роботи суду, графік прийому громадян посадовими особами та працівниками канцелярії суду, графік прийому громадян керівництвом ТУ ДСА України у Чернігівській області,  зразки позовних заяв, зразки заяв про видачу копій судових документів, реквізити для сплати судового збору, список справ, призначених  до розгляду, інформація для громадян, апеляційні оскарження, порядок направлення SMS – повідомлень

 

5.

Матеріально-технічне та інформаційне забезпечення роботи суду

 

 

5.1.

Опис приміщення суду, в тому числі і щодо відповідності нормам для здійснення правосуддя та організації робочих місць

З жовтня 2005 року Срібнянський районний суд Чернігівської області займає  праве крило першого поверху двоповерхового будинку. Загальна площа, яку займає суд становить 212,13 кв.м.

Приміщення суду включає: 2 зали судових засідань (один для розгляду кримінальних  проваджень в якому встановлена система відеоконференцзв»язку) в другому залі встановлений ТЗФСП «Акорд»,  3 кабінети суддів, які і є нарадчими кімнатами,  приймальна, 3 службових кабінети для працівників суду, канцелярія, архів суду.

Приміщення суду доступні для людей з обмеженими фізичними можливостями,  громадянам похилого віку та іншим маломобільним групам населення. В суді встановлена кнопка виклику з переговорним  пристроєм.

В суді наявний спеціальний вхід в приміщення суду для обвинувачених і конвою. Спеціальних  кімнат для обвинувачених та конвою  в суді немає можливості облаштувати у зв»язку з конструкцією будівлі.  

Робочі кабінети обладнані  меблями, але не в достатній кількості,  не вистачає шаф для документів, шаф для одягу.

В 2014 році в приміщенні суду проведений поточний ремонт.

В 2015 році в приміщенні суду проведений поточний ремонт коридору.

 

 

5.2.

Забезпечення комп’ютерною технікою

В 2017 році було отримано від ТУ ДСА України у Чернігівській області:

-  2 системних блоки;

 - 1 монітор;

 - 1 сканер

 Але потреба у забезпеченні комп»ютерною технікою працівників суду залишається і по даний час.

 

5.3.

Наявність локальної мережі в суді

Локальна мережа суду включає в себе 11 персональних комп»ютерів, сервер та сполучення між ними.

Локальна мережа суду дозволяє проводити обмін інформацією між сервером та користувачами персональних  комп»ютерів.

 

5.4.

Доступність до Інтернет-ресурсів та їх якість

Офіційна електронна адреса Срібнянського районого суду Чернігівської області -inbox@sr.cn.court.gov.ua . Технологічна адреса суду – admin@sr.cn.court.gov.ua.. В суді в наявності 12 точок підключення до мережі Інтернет. Одним з основних параметрів, за яким визначається якість інтернету, є його швидкість.

Швидкість інтернету в середньому становить 10 Мбіт/с .

Домен «court.gov.ua» використовується для розміщення офіційного веб-порталу  «Судова влада України» , веб-сайту Єдиного державного реєстру судових рішень, для підтримки засобів офіційної електронної пошти та розміщення офіційного веб-сайту суду. Персональні електронні адреси користувачів суду складаються з префікса «inbox@», який погоджується з користувачами цих адрес, та доменного імені sr.cn.court.gov.ua»

 

5.5.

Довідково-кодифікаційна робота в суді (бібліотека)

Консультант суду відповідальний за довідково-кодифікаційну роботу, веде облік кодифікації суду, забезпечення, підтримання та зберігання кодексів у належному  стані. В суді є в наявності контрольні примірники кодексів. Підтримання у контрольному стані означає вчасне і повне внесення змін до контрольних кодексів та їх  примірників. Контрольним примірником кодексу є примірник, у якому проставляються відмітки про всі зміни, доповнення статті, пункту та підпункту таким, що зазначається інформація про вид, номер і дату прийняття, офіційне джерело опублікування акта, яким унесені зміни. На першій сторінці контрольного примірника  кодексу проставляється штамп або робиться напис "Контрольний примірник". Штампи (написи) "Контрольний примірник" проставлені  на титульних сторінках контрольних примірників кодексів України, Постійно ведеться, перевірка кодексів суду з метою приведення їх у відповідність із законодавством.

Також роздруковані та підтримуються в контрольному стані основні інструкції, які регламентують роботу апарату суду.     

Підтримання актів законодавства України у контрольному стані передбачає внесення до тексту кодекса змін і доповнень на підставі актів законодавства, якими ці зміни вносяться.

Технологія підтримання кодексів України в контрольному стані на паперових носіях здійснюється шляхом зазначення відомостей про внесені зміни, доповнення та іншу інформацію безпосередньо в тексті кодексу. Вид, дата, номер акта, яким внесені зміни, зазначаються на верхній частині поля першої сторінки акта, до якого внесені  зміни та доповнення, а при значній кількості змін - на окремій вклейці.

Контрольні позначки (вид, дата, номер акта), що стосуються окремих складових частин кодексу, проставляються на полях проти відповідних розділів, статей, пунктів, підпунктів, абзаців, речень, слів та цифр. Відмітки про зазначені зміни аналогічно вносяться як у копії оригіналів кодексів, так і в інші екземпляри.

При отриманні нового офіційного видання кодексів контрольний примірник відповідного кодексу замінюється новим, зміни до якого вносяться, починаючи від дати його видання.

ТУ ДСА України у Чернігівській області були предплачені для  суду на 2017 рік газети та журнали: «Закон і бізнес», «Юридичний вісник України», «Голос  України», «Урядовий кур»єр», «Голос України»,  «Держслужбовець», «Вісник Верховного суду України», «Цивільне судочинство», «Судова практика у цивільних справах», «Кримінальне судочинство», «Судова практика у кримінальних справах».

 

 

5.4.

Доступність приміщення суду для громадян з обмеженими можливостями

Приміщення суду доступні для людей з обмеженими фізичними можливостями,  громадянам похилого віку та іншим маломобільним групам населення. В суді встановлена кнопка виклику з переговориним пристроєм. Призначений у суді відповідальний працівник (судовий розпорядник), який надає  консультативну допомогу про спеціальні правила доступу до приміщення суду за якими б вони мали можливість вільно подати до канцелярії документи чи їх отримати, зустрітися з суддями чи відповідальними працівниками суду, забезпечує супровід вказаних осіб, а при потребі надається фізична допомога.

Вхід до  приміщення облаштований стаціонарним пандусом, при вході в приміщення мається майданчик захищений від атмосферних опадів. В залах судових засідань визначені місця з інформацією (таблички) місця для осіб  з обмеженими можливостями, інвалідів. В наявності  інша візуальна інформація. Шляхи евакуації підтримуються в належному стані.

 

 

6.

Оцінка голови суду ефективності роботи апарату суду, критерії та обґрунтування (дає голова суду особисто)

Проведений аналіз дає підстави вважати, що судді Срібнянського районного суду, працюючи у  2017 році, в основному забезпечили своєчасний і якісний розгляд справ всіх категорій. Вживались заходи щодо поліпшення якості розгляду справ та дотримання розумних строків розгляду справ кримінального, цивільного та адміністративного судочинства. Вагому роботу виконано працівниками апарату суду сумлінним ставленням  до виконання  посадових обов»язків,  працівники апарату  забезпечили виконання завдань  при підготовці та  забезпеченням судового процесу. Так, серед працівників суду підтримується професійний підхід до роботи суду з колегами та відвідувачами який демонструється через їх оперативну роботу на досягнення результату, такі, як  добрі навички письмового та усного спілкування, пунктуальність, дотримання вимог етикету, культури телефонних розмов, вміння працювати в команді, постійне навчання ( систематичне підвищення свого професійного та загального культурного рівня, оволодіння сучасними технологіями комунікації), прояв поваги до інших.

Застосування політики та моделей забезпечення якості роботи суду мають бути невід»ємною частиною повсякденної діяльності суду. На оцінку якості  роботи  позитивно впливає наявність відомостей про організацію роботи суду. Постійне інформування громадськості про роботу суду здійснюється за допомогою всесвітньої комп’ютерної мережі Інтернет. На веб-сайті суду доступна й постійно оновлюється інформація за такими розділами: «Новини суду», «Вакансії»; «Інформація для громадян»; «Дошка оголошень надходження апеляцій»; «Звітність про стан здійсненя правосуддя»; «Організаційна структура суду»; « Кадрова діяльність»; « Справи призначені до розгляду», тощо.

Створені  належні умови  перебування громадян у суді: хол для  очікування  облаштований  місцями для  сидіння, письмовим столом для  оформлення документів. На інформаційних стендах розміщена необхідна інформація для відвідувачів суду. Створені  умови щодо безперешкодного доступу  до приміщення суду осіб з обмеженими фізичними можливостями, встановлена кнопка виклику з  канцелярією суду.

Організація роботи Срібнянського районного суду Чернігівської області здійснюється на належному рівні.

 

 

7.

Заходи, що  проводяться в колективі суду, для забезпечення ділових та людських стосунків.

Проводяться оперативні наради по запобіганню конфлікту інтересів, щодо етики поведінки державного службовця, культури спілкування з громадянами, учасниками судового процесу, суддями та своїми колегами, інформаційно-роз»яснювальні роботи із застосуванням норм Загальних правил поведінки державних службовців.

В колективі приділяється значна увага підвищенню професійних, морально-психологічних якостей, ділової етики, міжособистісним відносинам, посиленню самоорганізації і самодисципліни працівників суду, дотримання субординації.

Проводиться аналіз та роз’яснення  практичних способів уникнення та виходу з конфліктих ситуацій, вирішуються проблемні питання, виробляються обґрунтовані пропозиції щодо вдосконалення повсякденної діяльності суду

 

8.

Заходи, що можуть бути вжиті головою суду для покращення організації роботи суду та показників роботи суду (заповнює голова суду особисто)

Для  покращення організації роботи  суду  та показників  роботи суду необхідно вжити наступні заходи:

 

1.      Встановлення стандартів моральної цілісності та відповідної поведінки працівників суду, які ґрунтуються на дотриманні особистої , професійної та організаційної етики .

2.      Своєчасно й ефективно виконувати посадові обов»язки  чесно і сумлінно, відповідно до посадової інструкції, на високому професійному рівні.

3.      Вирішувати самостійно завдання, пов»язані з виконанням посадових функцій, проявляючи високу організованість, вимогливість і принциповість. Прагнути бути обізнаними з усіма вимогами законів і підзаконних актів, правилами та процедурами щодо своїх службових обов»язків і неухильно виконувати їх.

4.      Дотримуватися високої культури спілкування з громадянами, учасниками судового процесу, суддями та своїми колегами.

5.      Працівники суду зобов»язані завжди поводити себе у спосіб, який би сприяв збереженню та зміцненню довіри громадян у цілісність, неупередженість  та ефективність суду.

6.      Працювати над підвищенням  професійної  компетентності  суддям та працівникам апарату суду  шляхом  самостійного  навчання, проведенням обговорень  практики розгляду  справ та змін до чинного законодавства на нарадах, участі  в семінарах, проходження навчання в  Національній  школі  суддів України.

7.      Проводити заходи щодо енономії поштових відправлень шляхом надсилання учасникам судового процесу (кримінального провадження) SMS- повідомлень.

8.      Інформування громадськості про діяльність суду через засоби масової інформації та веб- сторінку суду. Підвищити контроль щодо своєчасності  розміщення інформації на веб-сайті  суду, її постійне оновлення, якість, повноту та достовірність новин та повідомлень.

 

Втілення  в  дію перелічених заходів  сприятимуть підтриманню авторитету, незалежності   та ефективності    судової влади, підвищення довіри громадськості до  суду.